Thanx to Lyssa Faizureen

Tau tak kenapa?
Sebab, die banyak buat tutorial pasal
mencantikkan blog dan mencomelkan blog.
Korang try la pergi kat blog die.
Giler comey tahap infinity ar...
Owner nye pun comey jugak.
Sekali ngan boy die pun comey jugak.
Heheheh...
Blog aku comel dan cantik pun sebab aku belajar dari blog die.
THANX TO LISA SURIHANI!!
Eh silap...
THANX TO LYSSA FAIZUREEN!!


Ape? Korang tak caye ape yang aku cakap?
Meh cni aku bagi link untuk korang tengok sendiri.

Klik la kalau tak caye... Klik link ni

Lau malas nak klik, meh cni aku tunjuk kan gambar blog die plak...


Ade rules jugak before masuk blog die!

Header yang comey lagi kreatif!


Thanx sekali lagi wahai gadis Lyssa Faizureen yaw
sebab adakan tutorial yang berguna tu
and sesuai dengan jiwa aku yang minat benda-benda comey...
^_^


Comments
4 Comments

4 comments:

  1. haha. makin ringan blog hg.


    btw, anda dijemput utk masuk giveaway ni ..
    http://amirulspurs.blogspot.com/2011/08/first-ga-cr-perlukan-rakan-alam-maya.html

    ReplyDelete
  2. ehee . cecehhh . malu pulakk dipuji sebegitu rupa ! kehkeh .btww , thnx sgt sebab guna tutorial Lyssa . echee :)

    ReplyDelete
  3. @Lyssa Faizureen

    haha.. nk malu apesal.. kite yg patut malu kat die sbb tak pandai buat tutorial.. Pape pun..welcome eh Lyssa.. ^_^

    ReplyDelete

Komen Plizz... NunaBella Likes Your Comments...