Nak Upah Aku Hiaskan Blog Tak?

Since aku selalu free, so aku nak offer kat blogger-blogger yang rasa-rasanya blog korang kurang menarik untuk upah aku hiaskan blog korang.

Baru-baru ni aku tolong mak cik aku hiaskan blog beliau sebab beliau buat bisnes, so kalau ada customer datang lawat blog beliau tengok blog yang cantik dan gambar yang menarik, confirm jatuh hati dengan gambar-gambar yang ada, then tertarik nak order kat beliau.

Thanx to Aunty Zura sebab memberi kepercayaan kepada saya untuk menghias blog aunty. Mintak maaf la kalau tak cantik mana pun, and pilih warna yang tak menarik. Dari masa ke semasa, InsyaAllah Bella akan perbaiki lagi blog aunty untuk kelihatan lebih Da BomB! Heheh...

Tengok la gambar ni. Tak de la cantik mana pun..... Tapi disebabkan minat dan rajin kepada hias-menghias ni, aku rela hati nak hiaskan blog korang pulak. Who's next???
Kehkehkeh.... ^_^

Blog Aunty Zura

Comments
6 Comments

6 comments:

  1. lepas ni...blog saya plak...hehe....PLKN SYRUZ....lala....knal x?

    ReplyDelete
  2. @:: sAys ::

    Aih? Ramai kowt yg PLKN Syruz tu.. Sape ni!!! Nak tau!!! Heheh...

    ReplyDelete
  3. kalau upah buat blog berapa ye?

    ReplyDelete
  4. adik bella..nk upah hiaskn blog akak boleh...plsssss

    ReplyDelete
  5. Salam..cik adik manis leh contact akak x?nk upah u hias blog la..01132958062...asap taw..akak tngu

    ReplyDelete

Komen Plizz... NunaBella Likes Your Comments...